Co należy wiedzieć przed delegowaniem pracownika

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas obowiązują. Jeżeli wyjazd jest zaledwie na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są planowane przez: imp Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.

Brak możliwości komentowania.